השתלת שיער במפרצים

ראשי » השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער במפרצים יכולה להראות כדבר מסובך וגדול עבור אנשים מסוימים אבל אין ספק שזו הדרך הטובה ביותר להתמודד אם הנשירה ונסיגת קו השיער.

נשירת שיער במפרצים זה דבר נורמלי, במיוחד לגילאי 30 ומעלה אך גם יכול לקרות בגיל קטן יותר. עם זאת, הודות למדע ולמחקר, קיימות שיטות מתקדמות לטיפול במפרצים וקו השיער הקדמי.

אם גם אתם רוצים לשקם את השיער ולקבל מראה שיער בריא ומלא יותר אז השתלת שיער במפרצים תספק לכם את התוצאה הטבעית ביותר!

במאמר זה נחשוף את הסיבות העיקריות לנשירת שיער במפרצים, עד כמה השתלות השיער יעילות, כיצד עובדת שיטת FUE וכמה יעלה לנו לעבור השתלה כזו.

ייעוץ חינם אלפא הייר

קבלו ייעוץ ראשוני חינם

איזו השתלת שיער היא הנכונה בשבילכם? גלו עכשיו. מהר, ללא התחייבות וללא תשלום

מה גורם לנשירת שיער במפרצים

הסיבה העיקרית לנשירת שיער במפרצים היא גיל, ידוע שככל שמתבגרים מאבדים שיער גוף ושיער הראש אינו יוצא מן הכלל. בנוסף, ישנם כמובן גורמים נוספים כמו גנטיקה, תגובה לכמיקלים או תרופות והורמונים.

נתונים סטטיסטיים מהספרייה הלאומית של ארצות הברית הרא שרוב הגברים שעברו את גיל 50 חווים נשירת שיער. אם זאת, ישנם גברים שסובלים מנשירת שיער לפני גיל 40, וישנם גם לא מעט גברים שכבר בשנות ה-20 שלהם חווים נשירת שיער.

במקרים כאלה לרוב זה נגרם כתוצאה מגורמים אחרים כמו:

  • גנטיקה – אם יש לכם במשפחה אנשים עם קרחת במפרצים הסיכוי שלכם להתקרח גבוה יותר. אצל רוב האנשים המתקרחים בגיל צעיר אפשר לייחס את הבעיה לגנים שלהם.
  • הורמונים – מצבים הורמונלים יכולים לגרום לנשירת שיער אצל נשים וגברים באותה במידה. לדוגמה, כאשר זקיקי השערה אצל הגבר רגישים ל-DHT (דיהידרוטסטוסטרון) זה יוביל להתקרחות גברית.
  • תגובות לכימיקלים, תרופות או טיפולים – לפעמים נשירת שיער יכולה להגיע כתוצאה מתגובה שלילית לתרופה, קרם או אפילו טיפול למניעת נשירה. בני האדם בנויים באופן שונה ולכן, יש מרקמי עור ואלרגיות שונות. לכן, אם יש לכם שמפו או קרם מסוים שעובד בשבילכם עדיף להשאר איתו ולא להחליף.
  • אורח חיים – שתיית אלכוהול ועישון יכולים גם הם לגרום לנשירת שיער.
  • מתח ולחץ – מתח או לחץ ממושך עלולים לגרום לנשירה בשיער.

פתרונות לשיקום נשירת שיער במפרצים

למרות שאין תרופה שיכולה לתת מענה מלא לנשירת השיער במפרצים, ישנם ויטמינים, תוספי תזונה, תרופות ומשחות למריחה שיכולות להאט את הנשירה ולעודד את צמיחת השיער. אך אם זאת, הפתרון הפופולרי עם אחוזי הצלחה הגבוהים ביותר הוא השתלת שיער FUE.

עד כמה השתלת שיער במפרצים יעילה

השתלת שיער בקו השיער בקדמי נעשת על ידי הוצאת שיער מאיזורים בקרקפת עם צמיחת שיער קבועה (האזור התורם) והשתלתו באזור המפרצים עם שיער דליל או נשירת שיער.

תוצאות ניתוח השתלה במפרצים תמיד עולות על שיטות וטיפולים אחרים לנשירת שיער ומהוות פתרון לטווח ארוך.

מה הטכניקה הטובה ביותר להשתלת שיער במפרצים

ישנם סוגים שונים של טכניקות להשתלת שיער אבל הטכניקה המובילה ביותר היא FUE (חילוץ יחידות זקיקים בודדות). טכניקה זו נותנת תוצאות מרשימות מכיוון שהמנתח לוקח בכל פעם שתל אחד וממקם אותו בקו השיער הקדמי וכך או יכול לשלוט במראה הקו ולשחזר את המראה הטבעי.

מהו זמן ההחלמה לאחר השתלת המפרצים

לוקח לאזור התורם 3-5 ימים להחלים מקצירת השיער. עם זאת רק לאחר 2-3 שבועות האזור התורם יחלים החלמה מלאה. צמיחת הזקיקים החדשים תחל לאחר 3-4 חודשים ומשם עוד 8-10 חודשים ייקחו לתוצאות מלאות של בגרות השערה.

הצעד הראשון להשתלת שיער

קבלו ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות ד"ר איסמט ילמזר.

האם זה בטוח להשתיל שיער במפרצים

ניתוח השתלת שיער בדרך כלל בטוח כאשר הוא מבוצע על ידי מנתח פלסטי מוסמך ומיומן. כמו בכל ניתוח כירוגי יכולות להיות תופעות לוואי כמו דלקות, אי נוחות, גירודים וכדומה. כל אלו הן תופעות לוואי שכיחות בשלבי ההחלמה המוקדמים שלא אמורות להטריד אותכם יותר מדי.

אך אם זאת, בחירת רופא ללא ניסיון יכולה לגרום לפצעים וזיהומים חמורים. בכדי לעבור את הניתוח בצורה הטובה ביותר זה קריטי לבחור רופא מיומן בעל מוניטין כמו ד"ר איסמט ילמזר מאלפא הייר.

כמה עולה השתלת שיער במפרצים עם אלפא הייר

למרות השירות המקצועי שתקבלו מהרופאים שעובדים עם אלפא הייר עלות השתלת שיער בטורקיה עדיין נמוך משמעותית מהמחירים בישראל ומדינות אחרות.

מחיר להשתלת שיער טיפוסית במפרצים עם אלפא הייר נע בין €2300 – €3500